Je gebruikt een sterk verouderde browser. Update je browser voor een betere beleving.

Gezondheidscheck (gratis)

Vragen over uw gezondheid of over gezond leven? Tijdens het gratis verpleegkundig spreekuur krijgt u antwoord op uw vragen. Een verwijsbrief is niet nodig.

Maak direct een afspraak

Voor antwoord op vragen over:

  • uw eigen gezondheid
  • gezondheid in het algemeen
  • bloeddruk, cholesterol, bloedsuiker
  • zorg voor een naaste (mantelzorg)
  • begeleiding bij thuis wonen

 

Bij de verpleegkundige

Tijdens het spreekuur beantwoordt de verpleegkundige vragen over uw gezondheid en over gezond leven in het algemeen. Ook kunt u uw bloeddruk of bloedsuikerwaarde laten meten. 

Verpleegkundig spreekuur

U bent van harte welkom op het verpleegkundig spreekuur, gehouden op locaties in Rotterdam, Barendrecht, Zwijndrecht en Ridderkerk. Bijvoorbeeld bij huisartsenpraktijken en apotheken. Het is gratis en u hoeft vooraf geen afspraak te maken. 

Seniorenconsulent

Kunt u het spreekuur niet bezoeken? Maak dan een afspraak met de seniorenconsulent. Zij komt gratis bij u thuis langs in Dordrecht, Zwijndrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Ridderkerk, Barendrecht en Albrandswaard. Maak online een afspraak of bel de Aafje klantenservice 088 8 233 233

Spreekuur locaties

Heeft u vragen of advies nodig?

Neem contact op met een van onze adviseurs

088 8 233 233

Bereikbaar op ma t/m vrij van 8.00 tot 17.00 uur

Wij bellen

Laat uw gegevens achter en wij bellen u terug.

Bel mij terug

Contact via e-mail

Stel uw vraag via ons contact formulier.

Contact

Veelgestelde vragen over Thuiszorg

Wat zijn de kosten van huishoudelijke verzorging?

Voor de huishoudelijke verzorging wordt een eigen bijdrage berekend. Deze eigen bijdrage is afhankelijk van uw inkomen en wordt geïnd door het Centraal Administratiekantoor (CAK). Meer informatie hierover kunt u vinden op www.hetcak.nl.

Levert Aafje ook Persoonsgebonden Budget (PGB)?

Ja, Aafje levert ook PGB.

Voor meer informatie hierover belt u met de Aafje klantenservice op telefoonnummer 088 8 233 233 of gebruik het contactformulier op deze website.

Waarom gebruikt Aafje bij haar klanten thuis een zorgdossier?

Wij vinden het belangrijk dat het duidelijk is voor de klant en de hulpverlener wat we met elkaar afspreken en wat we voor u doen. Het zorgdossier is een goed middel om afspraken vast te leggen en de voortgang van de hulpverlening te noteren.

Voor meer informatie hierover belt u met de Aafje klantenservice op telefoonnummer 088 8 233 233 of gebruik het contactformulier op deze website.

Kom ik na een operatie in aanmerking voor thuiszorg?

Ook na een operatie kunt u in aanmerking komen voor thuiszorg. Het kan zowel huishoudelijke als lichamelijke verzorging betreffen. Hiervoor zijn landelijk richtlijnen vastgesteld die Aafje moet volgen. En natuurlijk zal Aafje er alles aan doen om uw herstel te bevorderen.

Voor meer informatie hierover belt u met de Aafje klantenservice op telefoonnummer 088 8 233 233 of gebruik het contactformulier op deze website.

Ik zou wel eens met iemand willen praten die mij helpt om een goede keuze voor mijn zorg te maken. Heeft Aafje daar iemand voor?

De klantadviseur staat u bij met raad en daad en helpt u met al uw vragen en zorgt ervoor dat u de hulp krijgt die u nodig heeft.

Voor meer informatie hierover belt u met de Aafje klantenservice op telefoonnummer 088 8 233 233 of gebruik het contactformulier op deze website.

Aafje.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies.

Heeft u vragen of advies nodig?

Neem contact op met een van onze adviseurs

088 8 233 233

Bereikbaar op ma t/m vrij van 8.00 tot 17.00 uur